16 June, 2008

ViSiT AsYu @ PuTRa JaYa

Kite smbg blik cite aku n my family... ritu blog aku behat jap coz aku pun cuti n sbuk ngan knduri arwah... kenduri utk 3 hari da pun lps Alhamdulillah... slmt sumenye...

Ok, back 2 old story... ptg ahad (080608), pas asar kitorg g visit asyu kat mah die... aku dgo cite, asyu patah kaki coz jatuh... alg2 mak abh n akk ade ni, aku plan nak bwk dorg sume g tgok asyu... lgpun tok n ateh pun ade kat sane, dtg tgok asyu gak...





cam nilah die kdaan asyu...


sian hakim... die pun jatuh gak...

Smpai pun da ptg... pas mlayan krenah c encem boy hakim 2... kitorg mnum ptg... mkn kopok ngan cmpdak goreng... mase 2, akk ade btau aku... bleh blik mlm ckit x coz ingt nak anto ateh sx... lgpun ateh balik mlm ni... sok die keje... tok tinggal cni lg coz nak tgok2kan asyu... aku kate ok je... lgpun hubby balik keje pun mlm coz tadi die masuk ptg... no hal la... pas mgrib, kitorg sume da stat mkn mlm... ptg2 lg dorg da msk... akk n ateh la yg msk... asyu da tsadai... sian die... jatuh kat kdai mase die bwak ank2 die... mase 2 plak die tgah dokong hakim, seb baik hakim x luke pape... nmpknye asyu smbung cuti la... kalo x isnin lps die da naik skolah... she's a teacher...

Pas mkm mlm, rilex2 jap... smbil borak2 n mlayan krenah hakim... tah nape ritu abgnye muhamad xde mood... xbckp lgsg... mase kitorg dtg pun die tgah tido pas 2 bile sume org da bising2... die tjage... mau x tprnjat die coz tetibe je rmai yg dtg mah die... lgpun muhamad ni mmg pndiam... beze beno ngan c hakim ni... da la pramah, pmurah ngan syuman plak 2... baguih la... tgok la 2 glagat c hakim... mcm2 hal...








Ape yg mnarik lg psl c hakim ni... skang org pgil die mat rmpit... nak tau nape... mgikut cite yg aku dgo la... mase 2 die g jln2 la... pas 2 die tnmpk group dak2 moto... skali tkeluo dr mlutnye pkataan "PIT... PIT..." smbil tnjuk ka arh dak2 moto 2 la... walla! caya la kim... kcik2 lg da tau ape itu 'REMPIT' ade potensi nak jd mat rmpit ni... :) kalo x caye tgok ni...


Aksi sblom blumbe... r u ready?


Willey 2... sure da mng ni... :)


Fuhhhh!!! lege... aku la juare... :)

Btol x aku ckp? caya la hakim... ade stile la... ;)

Dlm kol 9.00pm, kitorg bgrak balik... sblom 2, cam biase la bgambo kngan ngan tok... see ya!



mari kite bgambo gamai2... ahaks! sis xde... :)




alahai cucu tok...


gramnye kat hakim... nak bwk balik la... :)


ok la, kitorg balik dulu ye...

To asyu... smoge cpt smbuh... n jgn noti2... (",)