18 February, 2008

ViSiT a'An PuLaK...

bersambung dari...
"Pergi KL visit tok wan..."




Ptg tu gak, dari mah umi trus ke brickfield... nak jengok my nephew... a'an la... sape lg... da dkt nak mgrb bru kitorg smpai... setau aku la kan... rini mama a'an keje... a'an kene anto g mah pgasuhnye n yg ade kat mah 2 cume baba a'an je... aku sruh la hubby call adik die (mama a'an) minte baba a'an amik a'an kat mah pgasuh n bwk lik ke mah... coz kitorg da nak smpai... mksudnye... bio aku la yg jagekan a'an jap... smntare nak tggu metua aku smpai... dorg pun da on the way 2 from sban... lgpun da lame la aku x jmpe ank sdare aku 2... windu wo! windu yg amt sgt ni... ;)

aksi macho a'an... da lme aku smpn gmbo ni... :)

Bile aku smpai je... mmg btul pun cume rzif je yg ade kat mah 2... mase razif buke pntu, aku nmpk la si comey 2 dok dlm walker die... pas 2 sblm msuk aku ckp la... "ala... ciannye die... mama die keje, tgl ngan baba ye" gramnye aku tgok die pkai 'key' ala... yg mcm sapu tgn tu... yg ikat kat pale 2... pas 2, aku pun msuk la mah 2 n aku wat2 bg slm ngan nada pelat... aku nmpk a'an da tsngih2 da... ape lg trus la aku terpe si comey 2... tgh dok asyik aku cium a'an... tetibe je, aku dngo riuh rndah... bile aku toleh je ke blkg, upe2nye metua n adik ipo aku nyorok blkg pn2... aiseh... pas 2 dok pkat glakan aku ckp pelat td... aduh... malu gile la aku... kantoi... :) pelat upenye akk ipo / menantu aku ni... upenye erin mc ritu... yg metua aku lak mmg da lame smpai cume saje nak pekenekan kitorg... dorg dok pakat la ni... so, kitorg kene 'february fool' la ritu... aisey man...

a'an, full of actions...

dan... akhirnye... a'an da xbleh bthn lg... die da rimas... make tcabutla bnde 2... n nmpk la pale die yg botak... hahahaha... :)

fuh... baru la, lege rasenye...

Malam 2, metue aku mmg da siap2 bwk byk lauk pauk dr sban... so, kitorg mkn la reramai... patutla erin brie2 soh kitorg dtg tgok a'an... upenye ade plan nak pekene kan kitorg eh... mak n erin ajak gak kitorg bmlm, but kitorg xnak... lgpun baju yg aku sidai pg td 2 pun tak b'angkat lg... pndek kate sok thari la baru angkt... garing n rangup la bju 2... yum... yum... yummy... ;)
Pas mkn, dlm kol 9.00pm... aku truskn pjlnan lik ke sremban smule... slmt tgl KL...



otw lik sban...