05 May, 2008

SeRiBu KeMaNiSaN... (",)

Rabu (300408) malam... pas mgrib kitorg btolak balik JB... sok kan 1st may, public holiday 4 labour day la... ptg 2, blik dr keje cam biase la balik mah dlu, mndi n bsiap2 sume... pas 2 sgah umah metue dlu g anto moto hubby and pas mgrib trus grak... dkat2 kol 8pm gak la...
Dlm pjlnan, kitorg benti mkn kat machap jap... Alhamdulillah la cuace mlm tu elok...



sjuk kan enjin jap... jauh lg pjlnan...


Hentian RnR Machap...

Pas da mkn n behat jap, kitorg pun mneruskan pjlanan... smpai JB kol 11pm... mase kitorg smpai... abh xde kat mah... mak da tido, die kate baru je msuk bilik... patutla pntu dpn tbuke lg... akak cam biase la, die mmg tido awal... :)
Keesokannye... (010508) rini public holiday... hari buruh... so, sume org kat mah 2 cuti... aku cam biase la, rutin kalo balik JB mst nak layan karaoke... kalo x... rase mcm tak smpurne idup ni... ;) pg 2, bfast nasi goreng je... akk yg greng nasi, lgpun nasi smlm byk lg... dorg msak lbih 4 kitorg... but kitorg da mkn kat machap kan... biasak la, aku yg stat dlu layan karaoke... hubby still kat meje mkn bsmbang ngan abh... akak bsuh pgan n mak plak kmas2 meje... cam 2 la biasenye... aku lpas tgn coz kat mah aku da wat keje2 sume... biasela tjwb is3... but, kat mah parent aku plak, aku nak jadi queen la... nak goyang kaki je... seb bek mereke sume memahami n tau pangai aku... ;) thanx 4 mak abh n sis... korg mmg spoting... :)
bile aku da layan dkat 3-4 buah lagu, barula hubby msuk mah... abh plak cam biase la, mlayan pets2nye... rutin die la 2... lpaskan kucing dari kndang, bg burung n ikan mkn... :) pas aku da boring, aku past plak kat hubby, die plak mnyanyi... lgpun, aku n akak nak keluo g paso jap, bli lauk pauk nak lunch thari kang...
Emm... ptg ni plak, atok penang aku mai... tok som namenye (blah abah)... but juz call her "tok"... ;) die mai ngan mak su n hers family... kbtulan, pak su ade keje di JB, alg2 bwak la tok dtg JB skali... lgpun da lame beno kami xjmpe...


ni la die, my grandma... tok som, still available... :)


ngan ank sulongnye... abah la...

Alhamdulillah... smpai juge akhirnye... mak su sekeluarge... kol 3 da smpai.... cpat tol... btolak td dr ptrajaya kol 11am... standard la 2... abh amik dorg kat JUSCO Tmn U, pasal dorg xtau umah kat ne... umah lame dorg tau la...


baru smpai...

Aku nak introduce, ni la ank2 mak su...

Yg sulong ni org pgil die Muhammad... nme btol die, Muhammad Imaddudin ... die ni pmalu gile... sush tol nk dgo sore die... mule2 aku nk mik gambo die mmg sush... mgelak xnak pndg kamera... puas org2 dok ckp kat die nak ajak bgambo... die wat derk je... lastly, abh gak yg terror, bjaye pjuk die... baru la die ok... biasak la bdk2 mcm2 ragam... jom tgok glagat Muhammad...



aksi2 jual mahal...


mcm ni la, bru spoting... agknye nak kne pkai spek bru nk bgambo kot... :)

Mmg beze sgt ngan adik die yg nomot 2 ni, da la encem boy... name die Taufiqul Hakim, pgil hakim je... emm... yg ni naughty n suke snyum... da la mnis syumn nye... bleh wat ati sume wanita cayaqqqq... gilos tol... kcik2 da de aura... Ekceli, die ni pun sush gak nak ajak bgambo pasal xgeti dok diam... tp die spoting sket nak gak bgurau snde... ;) kalo nak tau, yg kat mlut die tu rokok daun... emm... ade potensi jadi prokok tegar dah beso sok... ape yg org wat sume die nak ikut... Hakim... Hakim... :)


tgok tu, naugtynye die...


wajah2 encem boy yg spoting...

Yg nomot 3 plak, baby girl... baru 4 buln kot, tak la aku pun da tlupe... nmenye Insyirah Zuhair... uish! plik tol nme die kan... aku xdpt amik gambo die psl die asik mlalak je dari mule2 smpai lg... agaknye btuko rumah kot, biasela baby lg kan... xslese kot...
Aku dgo cite, mak su kate... kat mahnye (putrajaya) dak 2 org tu, dok kat umah je mmg xpnah kuo... yela bhyekan skang ni mcm2 hal blaku pade knak2... mntk jauhkan la... ni la msenye dak2 tu nak lpas gram... asik nak kuo pago je... seb bek la... mah parent aku kat ujung jln... snang, xbyk knderaan lalu... mcm2 hal n ragam tgok dak2 ni... alahai... ;)



Abah dok mlayan n bwk dak 2 org tu jln2 kat kwsn mah...