02 July, 2008

PeRCuTiaN @ BaYu BeACh ReSoRt, PoRt DiCKSoN.... PaRt: 2

Sambungan dari tajuk 'Percutian @ Bayu Beach Resort, Port Dickson (part 1)...

Keesokan harinye, ahad (290608)... pg2 lg aku da bgun... pas 2 cousin aku (ayang) plak bgun... cam biase la kitorg xlpaskan pluang, mnikmati udare laut yg sgar... eemmm... nyamannye trase... kalo hari2 dpt rase cam nikan besttt... :)
Seperti biase la... smbil mnuggu dorg bsiap2... aku n ayang xde keje lain la... ambik gambo je xsudah2, bukan pe... nak bagi korg sume tgok la... mase ni dlm kol 7 lebih... air laut pun surut lg...







pg2 lg da ade org yg dtg...




pmainan utk dsewa pun da ready awl2 pg lg...

Pas sume da siap, sblom kuo bfast... dorg smpt lg bgambo la... x abis2... aku la yg kene jd camera woman...



Daniel plak xde mood pg ni... bru pas mragam...

Oklah, jom kite g bfast... pcik aku ckp kalo lmbt kang org makin rmai... lgpun rini kan ahad... surenye org rmai... btol gak 2... jom!


Dlm lif nak g bfast...


view kat tmpt kitorg bfast... bestkan...


breakfast time... aku tgah sdiekan roti bako utk sume... rajin kan... :)


ade gak yg sudi mik gambo aku... thanx...

Mmg btol la rmai org rini... xmcm smlm... mknan pun tgal sikit... tp Alhamdulillah lah... rezeki kitorg tetap ade...
Lepas bfast je... aku n ayang kuo jap but yang lain trus balik resort coz nak bkmas pe yang ptut... lgpun pg td kan, aku n ayang bgun awal sbb 2 da siap bkmas sumenye... :) tulah sape soh dorg bgun lmbt... org da siap bkmas je yang bleh g jln2... korang sume g balik resort ye...
Dlm kol 11.00am kitorg da grak kuo resort coz check out time kol 12.00pm... saje balik awal coz pas 2 pcik mcik aku nak g melake pulak... bawak ank2 dorg g zoo katenye... sakan tol dorg holiday ye... Alhamdulillah... ade rezeki lbih la 2... ;)





da bgrak balik...

Pcik aku still xtau jln nak balik... so cam biase la aku jadi leader lagi... adik n aizil tumpang kete aku... sian plak, xsmpai ati tgok dorg bsempit2... pas 2 pcik aku bnti jap g ec myak, aku soh adik belikan milo utk aku... aku nmpk adik bwak daniel skali ke kete aku, upenye daniel mragam nak mainan... bukan xnak belikan... biaselakan... harge mainan kat station myk salunye mahal... daniel pun nak naik kete aku gak... ok la 2, makin lege la dlm kete pcik aku... bygkan la nak smpai ke Kluang... masak wooo... smpit 2... nak wat canekan... bile da smpai smban kitorg bnti jap coz nak transfer smule budak2 yang naik kete aku tadi ke kete dorg... aku pun pesan kat pcik soh die trus je ikut hway... n drive carefully...


adik n aizil naik ngan aku


bnti ec myak jap...




slmt tgal PD...

Anyway thanx a lot 2 u all coz sudi ajak aku join holiday korang... next time jgn lupe ajak lg eh... n aku lak truskan pjlanan ke snawang... balik la... nak kmane lg... :)


dtg rmai2 balik sorg2... cane pun mmg best n hepi gile...



tamat...