16 November, 2007

BeSDaY BoY!

Happy Besday! Happy Besday! Happy! Besday to you....
Happy Besday to you... Happy Besday to you....
Selamat menyambut hari lahir yang ke 28 tahun... dah tue rupenye my hubby ni ek? :)


dalam pondok buloh...

Malam tu aku plan belanja dia makan apa yang dia terasa nak makan, tak jauh... dekat area rumah je... petang tu lik keje aku diam membisu, saja cari pasal... dia tanya aku cakap sepatah2 je... dia pun confuse agaknya... lepas magrib dia lelap sekejap kat kosi depan... so, aku sorang je la yang beria2 dok bersiap... saje nak SUPPRISE!!!! Bile aku dah siap, aku kejut die, cakap jom kuor makan, aku tak larat nak masak... dia tak banyak tanye and die pun bersiap. Mase on the way nak cari tempat makan, aku cakap nak belanje die untuk dinner sempena besday die... eemmm... senyum lebo laaa... agaknye dalam ati die berkate "selamat duit aku" :) bukan selalu pun aku cakap, setahun sekali... and aku tanya dia nak makan kat mane? mule2 tu malu2 meow... tak kisah lah ape lah... lastly die decide nak makan nasi... aku cakap setakat makan nasi kat mah pun bleh... emm... tapi aku tau my hubby ni memang tak minat sangat makan fast food, aku sebenonye tringin nak makan pizza malam tu... tapi aku tpakselah ngalah dan akur ngan kehendak besday boy... tak kisahlah... janji kenyang... best tau tempat makan ni, makan dalam pondok buloh... rase unik sangat... ni lah 1st time kitorang makan sini, dekat area senawang... my hubby dah btahun2 dok senawang tapi tak pernah pergi, lucky... aku yang ajak... kalau tak, agaknye tak tahu langsung ade tempat makan best dekat sini... ceh! aparaaa....


view tempat makan tu...

Pergh!!!! rase makanan die, tok sah cakap la... sedap gile... my hubby pun cakap "berbaloi makan sini" yela 2... free memang la bebaloi... hehehehe...:) die siap tambah nasi lagi... aku admit... memang sedap gile la masakan kat sini. Kalau lalu senawang jangan lupa singgah isi perut kat sini, tapi malam je lah... siang aku tak tahu la plak... rugi wo kalo tak try... aku ni da macam maria tengku sabri (jalan2 cari makan) la plak... dok promote tempat makan. Tapi betul beb... dah lah happening.... sedap plak tu... tak caye? nanti try... ape lagi JOM MAKAN!!!

Menu Makanan: Ikan Siakap 3 Rase, Tom Yam Pok Tek, Kailan Ikan Masin, Telur Dadar dan Nasi Putih...

Menu Minuman: Simple je... hubby aku mintak teh tarik and air suam, aku lak fresh orange je...

Yang gile sedap sos ikan 3 rase die.... fuhhh!!! sehingga mjilat meja... dasyat tol!!! Walaupun aku ode simple menu je tapi yang penting rasanye... sedap gile... nasib baik lepas makan kitorang tak gile... hubby aku sampai cakap ape? nanti bolehlah makan sini lagi... yo la tu... da kayo sangat ko? ;)