27 November, 2007

EnJoY NiGhT@ SeReMbAn PaRaDe


Semalam aku lik keje lambat skit, so... aku beritahu my hubby tak payah la tunggu lame2. Aku sruh die balik umah dlu, lagipun kat mah aku 2 ade 3 orang tetamu kecik... kesian lak kat dak2 tu... sure boring punye dok kat umah tak kuo2 walaupun dorang sume dah dijamu ngan play station kat mah 2... So, aku mintak my hubby bawe sekali dak2 2 mase nak mik aku kat terminal nanti... before that aku da beritahu my hubby, tonight kite g jalan2 kat seremban parade la bwk dak2 2 jalan2, syuko la wpun my hubby demam tp larat gak die mlayan kenah dak2 2... Thanx dear... sampai je kat seremban parade aku cakap kat my hubby, kita main bowling nak? my hubby jawab pe tau "da agak da" eeemmm... die cam tau2 je tujuan aku 2... kuat tol instinct die...

Sampai je kat tempat bowling, tengok ramai la plak manusia.... so, my hubby g tanye kat reception ade kosong lg tak? sekali penuh la.... sebab ade tournament dak2 sekolah... habis kol 8pm, so... kitorang g la jalan2 dlu... tengah jalan2 dak2 tnampak tempat game... eeemm... apalagi... masuk je la... tapi tak main.... sebab plan asalkan nak main bowling... sementare nak tunggu kol 8 kitorang g la mjamu selere dlu, lagipun kesian kat dak2 tah ape die makan thari tadi. aku, wan n mal ode nasi ayam, my hubby and im nasi goreng...



Mase yang ditunggu2 da pun tibe.... kitorang main 1 game je... main 4 orang je, wan share ngan im. suke gile dak2 2 dapat main bowling... aku pun bukan salu dapat main bowling ni. senang kate tak geti main... main saje2 bleh la, tapi kalo nak masuk tournament? tak dapat la...

Semalam aku tak semapt mik gambo scores kat monitor 2, cepat sangat orang 2 off... geram tol, baru je bis main kasut pun tak sempat tanggal lagi da off monitor 2... hangin gak...
Scores result: 1st - Boy (107)
2nd - Mal (92) 3rd - honey (81) 4th - wanim (54)

TAHNIAH!!!! kepade yang berjaye....

after layan bowling, dak2 nak main game lak... sebelah temapt game 2 ade karaoke box (karaoke jamban) yang bilik kecik2 tu bleh masuk 2 orang je 2... aku ajak my hubby layan karaoke lak dak2 layan la game kat sebelah 2... 1 lagu cume RM1 je... hubby aku bayo untuk 5 lagu je... hubby aku sebebonye da tak larat 2, nak lik tido kot... ye la die kan demam tapi aku ajak gak saje nak tjerit2 lepaskan tension!!!