22 November, 2007

DiNNeR dan DeMaM...

Last Nite Dinner...
[Tempat dinner]

Kadang-kadang best gak sakit... sebab... mase ni la my hubby nak melayan makan minum aku... salunye aku je yang kene sediakan makan minum die... biase la kan... da tanggungjawab as a wife... aku ni demam, batuk dan sesema dari last week tak baik2... aduhhh...


muke macam tak demam kan??? demam laaa... :(

Salunye tengok time le, kalo aku larat aku masak... tapi sejak aku demam, da dekat 2-3 kali my hubby g tapau makanan, kekadang mak metua aku anto lauk. Tapi smalam tah nape die plak yang ajak aku dinner kat luor... emmm.... i'm orait! je... suke le aku... lagipun da lame tak amik angin malam... yahoooo!!! Actually, tkak aku tak de slere sangat nak makan but makan la sket sebab nanti nak makan ubat plak kan, aku ode la bihun tomyam ngan limau suam, hubby aku tiru aku ode limau suam gak, die kate tkak die pun da stat tase sakit... ntah2 nak demam gak kot jangkit aku... :) pembawe virus tol aku ni... sorry... my hubby lak ode nasi goreng cili padi ngan telo dadar... menu standard die la 2 nasi goreng ngan telo... macam mane le die tak btambah bulat... asik makan telo je... manyak protin maaa... ish!ish!ish!!!!

Jemput makan....

[Limau suam]

[Bihun Tom Yam dan Nasi Goreng Cili Padi]

Pas makan, aku ajak le my hubby g cyber cafe jap... nak tahu nape? aku nak tunjuk blog ni kat die la... 1st time la smalam my hubby tengok blog ni... hubby aku bukan IT expert... die 'mat karen' kalo soh wat wiring tau la die... bab2 intenet komputer memang die failed... sian die... tp yang besh tu die support aku dan bg semngat lak after tengok blog aku ni... Alhamdulillah le... pas2 asik dok tergelak je baca ape yang aku tulis... die kate aku ni lawak... ape die ingat wife die ni badut ke? :( dan die cakap... "baguslah... teruskan kalo dah minat" dan aku pun cakap "blikan le pc dan apply kan le intenet kat mah..." die senyum je... InsyaAllah kot... hehehehe... hopefully dapat... :)