29 April, 2008

aNaK SeDaRe aKu DaTaNg uMaH...

Ahad lps (270408), a'an (buah ati aku) dtg umah... hepi gile dpt bmain ngn die... da beco beno... da naughty boy... kire dkt sbuln gak aku xjmmpe die sjak die masuk spital kali ke-2 pun aku x g mlawat... sbb xlame cume 2hari je kne thn wad... jd bru plan nak g mlwat die da kuo... hubby plak keje rini... so aku je la tgal sorg2 kat mah, dengo mama die kol kate nak dtg sume brg2 kcik yg atas meje ngan meje2 sx aku angkut pndah kat blik blkg... :) a'an da naughty n da pndai mrangkak... umah pun da xbleh nak bhias... mak die btau... so, aku prepare la awl2... aku prepare sx tmpt bgolek n mlepak a'an kat ruang tamu dpan, sume kosi aku alih ke dinding... kasi luas sket ruang mah 2... snang ckit bdak btuah 2 nak mrayap kang...

muke blur a'an... sian die... aku kat mane ni?

Emm... da 9bln da a'an... last aku jmpe die bru nk pndai angkat2 bontot, sori... sensor ed ckit... skang da pndai mrgkak la... bkn takat 2 je, die da pndai jln skit2 but kne pgang kat kosi la... :) ok la 2...
mase mule2 die smpai mah aku, muke die blur gile... agaknye dlm atinye bkate "sape la org ni, mcm pnah ku tgok tp dmana ya!" ;) agaknye la kan... sbb die da beso, da knal org... lame2 bru la ok... agaknye, tadi 2 die blom pnas enjin lg kot... ;)



mcm ni la... bru gud boy... :)

Sume dok mlpaskn rndu... aku n hubby jd baby sitter la ritu mlayan kenah ank buah yg sorg ni... bio la mama die behat plak... sian gak aku tgok adik ipo aku 2... nmpk pnat, biasela kan... da ade anak... mmg xckup tido punye... mase kitorg dok mlayan a'an, mama die da lelap pun... zzzzzzzzzz...



uncle boy plak mlayan a'an...

Pas a'an da pnat bmain n kitorg pon da pnat gak mlyan kenah die... bru la tdgo byi die mnagis... ngantok la 2 agknye... puas aku baringkn, popok die n smbat puting kosong... emm... tp x jln gak... nak kjutkan mama die, aku xsmpai ati la plak... lastly, mama die tsdo gak dgo byi anaknye mlalak... :) lastly mama die gak yg bjaye dodoi n tdokn die... alahai anak... ;)


da stat nak mragam... :(

Mase an da tido, barula aku bleh wat keje lain... td dok mlayan die je, sume keje x jln... :) mama die smbung tido gak... hubby pun tlelap same, pnat baru lik keje... so, aku trun trun dapo la nak memasak 4 lunch...
Ptg 2... dlm kol 4, a'an da tjage... sume org da bgun, a'a je yg baru bgun... lame gak die tido kali ni... slese kot kat mah aku... :) pasal die ni susah nk tido n kalo tido mmg kejap gile... salunye dlm 5-15mnit je ade la... 1/2 jam pun xsmpai... die cpat tjage... mmg puas tol tgok die tido tadi... kalo bleh aku nak die tido lg, bio lame sket... fuh... mmg da nakal la... sume tmpt die conquer... bpusing2... :)
emm... gud boy auntie da bgun... xlame pas 2, mak die bwak g mndi... lgpun da ptg... aku dok sdiekan air pnas... emm.. mmg ngade2 tol dak a'an ni... mndi nak pkai air pnas la plak... jom skodeng a'an mndi... :)



eee... x alu la die... ;)


a'an da wangi... :)

Seksenye aku tgok mama die pkaikan pampers n baju... da naughty la katekan... xgeti dok diam... ish! ish! ish! susah tol... :)


emm... baru la encem da siap...



meh cni... uncle timang lg la b4 balik...

Pas anak die da bsiap2, mama die plak bkmas2 beg baju n bakul susu anknye... nak balik da katenye... bukan balik ke KL tp balik ke mah mak die la (metue aku)... so, aku kirimkan la lauk skit, 1 lauk je... biasela idup b2... byk2 lauk pun bknnye abis nt... jimat... aku msak asam pedas ayam td... my favorite tu... :)


a'an balik dulu ye... alahai... control macho la plak die...