14 April, 2008

BoWLiNg ToUrNaMeNt @ JaYa JuScO, SeReMBaN 2

Sabtu (120408), mlm 2 ade bowling tournament... hubby aku la yg ajak aku join... die da bayo n ltak nme aku... ekceli, ptandign ni anjuran belia n jiran wanita tmn cmpake, senawang... tmpt metua aku... die ajak hubby join n cari org utk join... aku follow je... bkn salu pun... ni la 1st time aku ikut aktiviti cam ni... mlm tu pas mgrib aku grak trus... tp singgah pick up ayah (metue) kat tmpat keje die... die pun main gak, kalo ikutkan plan asal mak metue aku join gak tp tpakse cancel last minit coz kne g KL jage an (ank buah) masuk spital... sakit lg mcm ritu... siankan? jd cume kitorg b3 jelah yg mwakili this family... tournament ni mliputi ahli keluarge org2 tmn cmpake je... tmn2 lain xleh join... aku dok tmn lain tp bleh plak join... he...he..he... ngelat ek? pmain import la katekan... :)

kami da ready... let's go!

Btmpt di Jusco, Seremban 2... mulenye aku dngo cite nak wat kat Ampang Bowl, Seremban Parade but cancel coz fully booked... seb baik ade Jusco, kalo x... "lu pk la sndri" :) he... he... he... tetibe tingat kat bang bil plak...


Venue: Jusco, Seremban 2

Smpai je kat sne... 1stly kne cabut undila, nk mnentukan group... nasib2 la ni, ade yg group sume lelaki... ade yg campo2 n ade gak yg sume pompuan... 1 group=3 org player... mknenye aku n hubby deference group... hubby nak group ngan aku, aku ckp mane bleh sbb kne cabut undi... pas cabut... sah! kitorg x 1 group... group hubby 2 lelaki 1 pmpuan... group aku plak sume pmpuan... bg aku no hal la... juz for funkan... layan jelah... wpun aku dgo cite ade yg xpuas ati, kate "ngelatla kalo ade group sume lelaki" lantak la dorg nk bprang o bgado ke... i'm orait je... ;)

cabut undi... kmeje putih 2 bapa metueku... :)

Pas da cbut undi, g amik kasut plak... mase amik kasut awek yg jage kasut 2 tnye, "tgok group no bape?" i said no.6... n awek 2 bgtau lane bape n mtak size ksut aku plak... pas da mik kasut, aku trus ke lane no.21 n siap2 pkai kasut bowling... pas 2 g cari bola size no.8 n 9... dlm ati tpk gak sapela group ngan aku ni... skali hubby dtg kat aku tnye aku group ngan sape, aku ckp xtau lg... hubby ckp nk join group aku, sboleh2 die mtk tuko group ngan org yg btugas 2... aku da kate xbleh... tp die xcaye nak gak group ngan aku... cam le aku ni pro sgt... main pun staun skali... :) aku xksah pun sape2... main utk suke2 kan... yela... sape xnak adiah... tp depand on rezkila kan...

i'm ready4 play...

Makin lame, org makin rmai... baru la syok... tetibe je ade sorg mak cik dtg kat aku tnye... "ni lane no.21 ke?" aku kate a'ah... aku knal sgt la mcik ni, aku pgil die 'cik sal' dorg ni sume kwn2 baik metue aku... sbb 2 aku leh join dorg sume sbb da biase ngan dorg... lege la aku, dpt group ngan org yg aku da biase... bleh gile2 sket... xlame pas 2 dtg lg sorg mcik... cik nab namenye... emmm... npknye my group da complete... :) legenye rase bile cik sal kate "cik nab terrer, die salu main" makin bkoba2 aku dwatnye... wpun group aku sume pompuan, aku xptah smgat... aku ttgu2 ade sorg lg mcik... yg ni aku rapat sket... sbb dlm geng2 metue aku, die paling mude... jd tahap gonjeng die level aku je... memg gile2 beb... syok kwan ngan die... nmenye cik zah... skali tgu pnye tgu, die group sblah aku da... ape lg, mlompat2 la die tnmpk aku sblh die... aku ckp, "mlm ni kite musuh... xnak geng" die pun deal... :)


my team... cik sal (tdung ptih) n cik nab (tdung biru)


msuh aku mlm ni... cik zah

Sblm pmainan bmule, aku tgok2 gak mane bpk metue aku... upenye die lane sblah aku je... lane no. 22 n group die, ayah sorg je lelaki 2 lg pmpuan... no hal la... 2 sume kwn2 mak... dorg da biase sgt2... hubby plak mmg jauh ngan aku... die lane no.16... kire 1st lane la 2... sbb mlm 2 tmn cmpake dpt booked start dr lane no.16 smpai lane no.25... so, bile sume da bkmpul... pmainan pun bmule... see ya!


result aku... 1st n 2nd game...

Mmg btol la ape kate cik sal... cik nab terrer main maaa... tgok la result die, yg name 'zainab" 2... aku mmg puas ati ngan opening 1st game... dpt wat strike 1st ball lg 2... kbtulan mase 2 hubby nmpk, trus dtg kat aku nak 'give me 5' gak... sbuk je ek... but angat2 taik aym tol aku ni... mkin lame mnrun plak prestasi aku... hampeh tol! :(


tgok result hubby plak... bwh skali...

Bleh thn la, cecah gak 100... tp nasib kitorg srupe je... xdpt mane2 tmpt pun... skadar saguhati je... hehehe... :) ok la 2... dpt gak... atleast tak blik ngan tgan kosongkan... cik nab yg team aku 2 juare pmpuan tau... emm.. terrer... :) dpt gak aku tmpang gmbire... ;)


peace.. juare kategori wanita... cik nab...


kitorg dpt saguhati je...

Lpas mympaian adiah... ade jmuan mkn... tp bkn kat jusco... kitorg celebrate kat restoran city park, seremban 2...


restoran city park, seremban 2...


tgah mkn...


ucapan sblm mjlis bsurai oleh en. ramli slaku pgurusi pgram...

Aku mmg respect gile kat belia n jiran wanita tmn cmpake ni, kejesame n komitmen dorg mmg world... ade knduri kawen o ape2 mjlis mmg dorg sume akn trun mbantu... pepaduan yg dorg tnjukan mmg ptut dpuji... so, bsatu kite tguh bcerai kite kawen lain... eh! bcerai roboh la... ade plak kawen lain... ape daaa... ;)