25 April, 2008

DaH LaMe TaK DiNNeR KaT LuAr...

Semalam, Khamis (240408), pas keje hubby ajak makan kat luo... Alhamdulillah rezeki aku... cam tau2 je rini aku pnat sgt... byk keje la kat opis td... biasenye kalo aku pnat, hubby yg msk time kitorg blik keje... biasenye, dlm hari bkeje isnin smpai jumaat, ade la dlm 2 kali hubby tlong msak, lain hari... aku la yg buat... sndri mau ingt la... but today hubby offer mkn luo, maybe die pun pnat kot n mls nk msak... kbtuln plak die tgah masyuk... da gaji la katekan... :) apelg... pcuk dicite ulm mdatang la... ;)


Restoran Johan Tom Yam

1st time hubby bwak aku mkn cni... tmpt ni dkt2 area mah aku gak la... slame ni... aku bleh x pasan pun tmpt mkn ni... maybe pasal jarang lalu jln ni... sbb tu aku xtau ade restoran beso kat cni... layan jelah, org da blnje... :)


view dalam restoran 2...


sorg suke dpt mkn free n sorg lg suke pasal da gaji... ;)

Kerane lapo n nak kejo mase punye pasal, lupa plak nak mik gambo menu kitorg td... aku btau jela ek? sowie la... biase la da namenye restoran tom yam, mst nak layan tom yam gak kan? menu hubby: nasi goreng daging, tlo dadar n air nescafee tarik.... simple je kan menu hubby, tgok menu aku plak... see ya! menu aku: nasi putih, tom yam ayam, sotong goreng tepung n air epal susu... gile rakus aku order... kate mkn free kan? ni la msenye... :) hubby ok je... die tak mrh pun... ;)


Nak balik ni, da grib la...

To my hubby... thank you sooooo much!, coz sudi blnje... gaji bln dpn blnje la lg ek... n bln2 strusnye... ;)
"Hai! senangnya dalam hati, kalau dapat makan free hari2... ibarat dunia ana yang punya..." ;)