10 April, 2008

mEnZiaRaHi SeDaRe MaRe...

Mase d jb ritu aku xlpaskan pluang visit mah sdare mare... alg2 blik, jengok2la sdare2 yg ade... utk mgeratkan silaturahim... tol x?
x byak gambo aku ambik pasal dok beborak smpai xingat dunie...

Jumaat pas balik dr YPJ, aku singgah mak cousin aku, kak long yg bru bsalin baby boy tu... emm... pejam celik... pejam celik da 2 bulan muhd amin faisal... kalo dlu aku pgil die amin but now da tuko... name amin xseswai la... asik nagis je... mama die pagil 'pecal' mean faisal la dlm sbutn dak2 pelat... memg da beco pun... mkin comei, see ya!

Muhd Amin Faisal... gmbo2 ni aku amik mase aku dtg visit die...



pecal tgah nyusula...

haaa... kan da uwekkkk...


ok, da pas nyusu... bru leh wat main...

Gambo2 yg ni plak, aku bluetooth from hp klong aku... mama pecal la...



Hari sabtu plak, pas tgok wayang... mak ajak g mah mak long... mah mlong aku dekat je ngan leisure mall tmpt aku tgok wayang 2... kbetulan, ramai plak kat sane... dorg sume bkumpul anak branak, jadi scare xlgsung dpt jumpe ramai2... cousin aku, abg yan sekuage n adik die boboy n his wife pun ade... cam biase la, my favorite ank sdare... iekie, ingat lg x? anak abg yan yg no2 2... yg paling comel... but abg pnah ckap kat aku... e2la ank die yg pling comot... xksahla jnji aku suke... comot pun comotla... aku hnye ade gmbo die je... bluetooth ngan abg yan... chek it out!

Rifqy Haaziq (iekie)


mase ni, ok lg... gambo syum je... good boy la... :)


yg ni plak nape muke iekie msam... daddy die ckp bru pas kne mrah... ;)