23 January, 2008

A'aN SaKiT...


pose dalam ward... good boy ni... :)

Petang tu pas je settled majlis cuko jambol, a'an trus bkejo lik KL, mama n babanye nak bawak die ke spital... kdaan a'an mase 2 mmg mbmbgkan... mnagis tak henti2... batuknye tak lepas mcm org semput... kesian a'an... mmg sekse kalo tengok kdaannye mase tu... aku dapat brite, malam tu a'an da kne tahan ward... ramai yang da jangke a'an sure kne tahan punye...

Visit A'an kat ward...

Pagi soknye (140108) my metua, my hubby n kawan2 my metua ikut skali trun KL coz nak visit a'an kat Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM). Pagi tu, my hubby kol... btau aku yang a'an kne masuk oksigen... cane la ye agaknye kdaan a'an kan... kcik2 lagi da kne masuk oksigen... so, after keje... aku trus la ksane...


a'an kne masuk oksigen... kesian... :(

Mama a'an ade cite, mlm yang a'an kne tahan ward tu... a'an trus kne sdut lendir n masuk oksigen... tapi time aku sampai ptg 2, bende yang cover kat mlut a'an tu da dbuke... mgalir gak air mate aku tengok kdaan si kecik ni... kesian... :(
Patut la da lame a'an demam tapi tak baik2 gak... upenye paru2 a'an da djangkiti kuman, kate doc, sbb a'an lmbt dbawe ke spital... yelah... ingatkan dmam biase je, parentnye juz bawak a'an ke kinik je la kan... tak sangke plak jadi cam ni... dan yang paling myedihkan... kuman tu da mrebak ke ati... cam tu la citenye... besabo lah dan btawakal lah...


a'an tengah sleep... shhhh... kalo tjage nt die nagis... tak slese kot...


tido ye sayang...

Malam tu, dalam kol 9.00pm, kitorang sume gerak lik Seremban but mak metua aku tinggal... coz nak temankan anak n cucunye kat spital...