08 January, 2008

My HuBBy BaLiK dan CiTe SedeY...

My Hubby balik...

Isnin (311207), dalam kol 9.00am, phone mah tok aku berdering... skali my hubby call da... ingatkan sape tadi, nape tak call HP je aku cakap, die kate... saje je... juz bak btau baru nak gerak dari mah... seb baik aku da bangun tido, kalo tak kantoi... hey... tengok kaki la wei... aku tak main la bangun lambat... :) betul ape, tak caye? tanye le atok aku... hari tu aku rase malas gile, tah nape tah... nak breakfast malas nak mandi lagi la malas... tengah aku dok begolek2 atas kosi panjang kat depan sekali tdengo bunyi orang bagi salam, macam kenal je sore tu, alamak! my hubby da sampai... aku pe lagi, purak2 la tido... mak ipah (my auntie) buke kan pintu... my hubby ushar aku, aku wat2 tido... die kate tido la mak ipah... tapi mah ipah aku tak pandai cover line da... die btau yang aku purak2... adus... rosak plan... dalam ati gumbira dan bsyuko my hubby selamat sampai... Alhamdulillah... sebab cuak pasal my hubby buke cite ade eksiden tadi mase die otw... cakap pasal eksiden ade cite sdey nak share ni... uhuk.. uhuk... uhuk... :(

Cite Sdey...


ni la comot yang mati eksiden tu... :(
gambo ni aku mik mase lik raye pose taun lepas... hanye tinggal kenangan...


Mak Ipah told me... 'comot' mati eksiden hari jumaat (211207)... comot kene laggo kete... pale die penyek, jiran aku yang nampak dan datang anto bangkai comot... uhuk...uhuk..uhuk... sdey la... comot ni manje walaupun muke brutal... comot maknye naughty totty... sian naughty totty da tak de mak... tapi seb baik die still ade mak sedare lagi 2 eko, 'comel ngan polly'... polly low profile dan takut orang... asal nampak orang je lari, lantak ko la polly... eksen plak tu...

naughty totty mase kecik skang da beco... gemok dan buncit!


comel dan polly, ni lah mak sedare mithali yang jaga naughty totty pas kematian ibu tcintenye (comot)