24 January, 2008

oH! BaBiEs... (",)

I'm a hero...

Wajah tbaru A'an...

Minggu lps aku dtg visit A'an kat umah metua aku... Alhamdulillah... da de pubahan, da nampak die tsenyum n glak lg... but still dalam phatian doctor... A'an tak bleh kne abok... orang yang ade batuk n seseme jgn la dkt ngan die coz tkut bjangkit nanti... sian die baru je nak baik... jom tengok aksi2 A'an pas kuo spital... alahai...




A'an tengah bsiap nak g mah pngasuh die... sbuln b4 A'an sakit...


Kalau tadi ngaku die hero... kitorang plak heroin... amacam?


Charlie's Angle Junior
(Aliesya-kiri, Farhana-tengah n Fazira-kanan)


Jom tengok gambo tbaru Aliesya ngan her's cousins... dalam blog aku ni, 1st story pasal A'an ngan Aliesya la... tak caye cek lik old post... skang da beco da 2-2... b4 Aliesya born in this world, aku kenal si Farhana ni, Farhana ni cousin Aliesya... mase lagu Farhana from kumpulan Jinbara tgh hot die kcik lagi... tak pandai jalan n tak tumboh gigi lagi... skang da ade gigi n da blari pun... umo die da staun lbih kot...aku pun da lame tak jumpe dak ni... yang ni pun scare kbetulan je dpt jumpe mase g jengok Aliesya... check it out...

Aliesya...


Mase dalam hari lagi...


Da 2-3 bulan kot mase ni...


b4 cuko jambol

Aliesya tkini, rmbut da pnjg pun pas botak ritu... but tak byk pubahankan...

Farhana...


Mase ni Farhana kecik lagi... tapi da naughty...

Ni plak, die da bijak n byk krenah... n mase nilah lagu farhana tgh top gile...

Haaa... Farhana yang terkini... skang da jadi kak long...

Fazira...

Ngan baby ni aku tak rapat sangat coz aku da tak dok KL n mase baby ni lahir, aku da pindah sban... tapi xpe... die nak gak publisiti... cian die... ape yang aku tau die ngan Aliesya selang 2 month je... see ya!


Ni lah die Fazira, adik kpd Farhana...


Fazira dan Aliesya