27 December, 2007

aNaK HaLaL...



Dah berzaman aku tengok cite ni, mase tu 1st day show aku da ajak my hubby g tengok... but kerana kesibukan keje dekat2 ujung taun ni, so tak de mase aku nak meng'apdet' blog aku ni... pade sesape yang blom tgok g la tgok... besh la cite ni sebab ramai star yang encem2 dan cun2... aku bagi 4 stars for this movie... Congrates!!!

aku da blanje tiket wayang, my hubby plak blnje bli mkanan...

Kali ni aku blanje sebab aku yang ajak kan... ekceli aku dapat wit tpijak kat opis tadi, bos aku bg... die mintak tolong aku potostet selai dokumen, aku men2 je cakap selai RM200, after aku bagi lik dokumen tu kat die, tetibe jek die ulo aku RM20, die kate... 2oo tak de, 2o je yang ade... aku cakap okla 2... dgn muke slambenye aku amik la wit 2 sambil cakap "domo arigato" (trime kasih bebanyak)... bos aku jepun daaa... so, dgn wit 2 la aku ajak my hubby tengok wayang... lagipun kat sremban tiket murah, RM16 for 2 persons... murahkan?... walaupun kat GSC tetap murah... orang tak ramai, yelah 1st day kan? pastu hari jumaat...


dunia ini ana yang punya!!! lengang gile...

Selalunye time nak check in berebut2 manusia... kali ni macam wayang ni aku yang punye.. aku sorang je ke yang g tengok??? sampai siap bleh amik gambo lg mase menapak nak cari bilik dan sempat lg bgambo dalam panggung... bayangkan le, kitorang orang ke4 masuk bilik 2... mane peginye manusia lain? sampai kitorang sempat lagi pose before cite tu stat... ish! ish! ish...


nampak tak? belakang seat kitorang kosong...