17 December, 2007

DiNNeR KhaMiS MaLaM JuMaaT

View pondok buloh dan view dan view depan kedai makan tu ade perahu
memang unik sebab perahu tu tempat letak ikan untuk customers pilih ikut citarase....

Khamis (131207) ritu pas my hubby jemput aju, die ajak aku g makan luo... akceli aku penat... tapi dalam mase yang same da ade orang nak blanje kan? aku cakap pas magrib la... aku tanye nak makan kat ne? He said... tempat yang aku cakap sedap gilos ritu... yang kan pondok buloh, mase besday die tu... ritu aku blnje kn? kali ni die lak offer nak blnje.... Yahoo!!!! makan lagi....

Menu...

Carrot Susu dan Tembikai

Tom Yam Daging dan Kailan Ikan Masin

Sikap 3 Rasa dan Sotong Goreng Tepung

hepinye dapat makan free..... :)


hepinye duit melayang..... :)


Pasal rase makanan kat sini, tak yah cite lagi la... sedap tak ingat! nanti sape datang mah aku, aku bawak makan sini tapi tunggu aku gaji... InsyaAllah ;)