18 December, 2007

DaH GiaN NaMPaK.... KaRaoKe LaGi....


KTV News @ Seremban Parade

Last week petang sabtu, pas lunch aku membute... sampai le ke petang... penat la... everyday travel Seremban - KL, lagipun sume keje mah da pun beres... ape lagi membute la... My hubby pun kejut, die ajak aku kuo petang tu, die kate boring la... aku set je... die tanye aku nak kmane? mane la aku tau, ikut die la kan... die sebut 3 perkare, main bowling, tengok wayang o karaoke? aku cakap "tak kisah le mane2 pun aku ikut..." lastly die decide sendri nak g karaoke... nak release tension die cakap... ni nak try karaoke siang la plak kan... ritu malam, rate pun lain... so petang tu kitorang ke KTV News @ Seremban Parade lagi la...


at KTV News bilik No.2

My hubby memang betul2 lepas kan gian ni... die borong 2jam terus... dasyat...
Opening song... my favourite song... penyanyi lame ni... still remember or not?

Azian Mazwan Safuan... penyanyi taun 80an kot, aku pun skolah rendah lagi mase tu... dan closing lak aku kena cabo nyanyi lagu CT, lagu ni my hubby pilih... die nak sangat dengo aku nyanyi lagu CT... susah wo... tinggi... but demi mnyahut cabaran, aku trime...


Cinta Embunan Pagi - Azian Mazwan Safuan dan Jerat Percintaan - Siti Nurhaliza


Opening song yang my hubby lak nyanyi lagu indon, dari kumpulan Dewa... ni lagu baru... rasenye sume orang tau n penah dengo kan? For closing song plak my hubby nyanyi lagu Nash...


Dewi - Dewa dan Pada Syurga Diwajahmu - Nash

Menu kitorang makan sambil nyanyi, simple je... yang penting datang nak menyanyi bukan nak berkelah... buat alas perut n basah tekak je...



bile da abis nyanyi, sebelum balik jangan buat lupe lak... bayo la bill tu.... sape ajak, die bayo tol tak?


murah je tu... sebab bukan aku yang bayo... ;)