27 December, 2007

MaKaN LaGi... aSYiK MaKaN LuO Je...

Aku rase... bulan ni aku banyak makan luo je kan? asal kuo je kene makan luo, asal makan luo je kene kuo... apara... orang nak blanje... makan jelah... bukan kene bayo pun... yum... yum... pas tengok wayang 2lah my hubby ajak g dinner trus... my hubby blanje... :)


Kitorang g test tempat makan lain plak, saje nak jalan2 cari makan... tempt ni macam food court... ade macam2 stall under 1 roof...



Da lame aku tak makan otak2.. mase dok JB dolu salu makan... smenjak dok KL dan Sremban, bau otak2 pun aku tak jumpe... pas kitorang dok, tetibe ade orang datang anto otak2... saje je orang 2 display atas meje, kalo sesape rase tak tahan nak tengok je otak2 tu, jangan le tgok... pe lagi... balun la... tapi nanti bayo... jangan tak bayo plak...

aku tak leh tahan tengok je otak2 tu... jom makan!

My hubby cam biase la ode nasi goreng kampung ngan telo dada, 2 la favourite menu die ngan air lak teh tarik, aku lak balik2 teh 'o' ais limau... but malam 2, tkak aku tak tase nak makan nasi lak, so aku ode le burger daging spesel... lupe nak mik gambo burger 2, bis tu... da lapo sangat... gambo stall buger je ade... stall buger pun stall buger lah...